sobota, 8 września 2012

MAKARON LINGUINE Z CUKINI? I SEREM RICOTTA

Przepis pochodzi z gazetki "Palce lizać". Oczywiście nie byłabym sobą gdybym coś nie dorzuciła od siebie. Makaron wychodzi bardzo smaczny i przede wszystkim jest szybki w przygotowaniu. Przepis zgodnie z tym co napisali w gazetce jest na 4 porcję.* 500g makaronu linguine- cienkie wstążki (ja nie miałam więc użyłam spaghetti)* 400-500 g cukinii* 3-4 ząbki czosnku* 1 ostra papryczka* 4 łyżki sera ricotta* oliwa, sól, pieprz* ja dodałam jeszcze do tego podsmażony wcześniej boczekPrzygotowanie:* Cukinie zetrzeć na tarce o dużych oczkach, lekko odciskamy nadmiar wody. Czosnek przeciskamy przez praskę, papryczkę drobno pokroić* Gotujemy makaron* W garnku na małym ogniu podgrzewamy oliwę i na na niej podsmażamy czosnek i papryczkę, następnie dodajemy cukinię, zwiększamy ogień i smażymy jeszcze ok 4 min, doprawiamy solą                          i pieprzem.  Na koniec dodajemy boczek.* Nakładamy na talerze. Na wierzch każdej porcji kładziemy łyżkę serka ricotta. 

SMACZNEGO

1 komentarz:

  1. Mniam...Uwielbiam cukinię to danie musi być smaczne:) Polecam spróbować placuszki z cukini i ziemniaków:)

    OdpowiedzUsuń